پنج شنبه 1 مرداد 1394  ساعت 10:28 ب.ظ | | نوشته ‌شده به دست تارنمای گیمی | ( نظرات 0 )

مصاحبه با آقای اسرافیلیان رو به بعد از 5 مردادماه تغییر دادیم ایشون اون ر.ز جلسه مهمی دارند که بعدش به سوالات ما پاسخ می دهند.



پنج شنبه 1 مرداد 1394  ساعت 01:20 ق.ظ | | نوشته ‌شده به دست تارنمای گیمی | ( نظرات 1 )

تا انتشار بازی ارتش های فرازمینی هنوز دو هفته ای زمان مانده

میدانیم که تا انتشار این بازی شاید 15 روز دیگر مانده (زودتر یا دیرتر اما انتظار را باید روی 15 مرداد ماه توقع داشت) است.

راستی تراتئون هم همزمان با این بازی منتشر می شود (احتمالا)



چهارشنبه 31 تیر 1394  ساعت 01:21 ق.ظ | | نوشته ‌شده به دست تارنمای گیمی | ( نظرات 0 )

سلام!

اگر سوالی از بازی ارتش های فرازمینی دارید ، بپرسید تا از آقای اسرافیلیان از سازندگان این بازی ، جویا شویم.

لطفا امروز چهارشنبه 31 تیرماه ، تا ظهر سوالتان را مطرح کنید . (در صورت موافقت ایشان با پرسش مجدد تا ظهر فردا پنجشنبه)



سه شنبه 30 تیر 1394  ساعت 04:38 ق.ظ | | نوشته ‌شده به دست تارنمای گیمی | ( نظرات 0 )

تحلیل کوتاه گیمی از انتصاب مدیر عامل جدید بنیاد ملی بازی های رایانه ای:

 آقای کریمی قدوسی مدتی مدیر عامل شرکت بازی رسانه (تولید کننده بازی بیداری و ...) را برعهده گرفتند.پس سابقه حضور در دنیای گیم را در پرونده ایشان باید حساب کرد (بخصوص که گویا در این عرصه نویسنگی هم می کردند) همچنین ایشان حضور بسیار فعالی در سمت قائم مقامی داشتند. جوان هستند و از خیلی قبل تا بحال در مصاحبه های گوناگونشون ، به موارد مختلفی اشاره کردند که برای سامان دادن به وضعیت صنعت بازیهای ایرانی در کشور ، در نظر داشتند. حالا که ایشان مدیر عامل جدید شدند و اختیاری بیشتر پیدا کردند ، باید دید ، تدابیری که می اندیشند چگونه خواهد بود

قانون کپی رایت در کشور ، جلوگیری از بازی های غیر مجاز ، ارتباط با ارگان های مختلف و یا محیا کردن بودجه از راهی دیگر ، سامان دهی به وضعیت نشر در کشور ، فراهم کردن امکان فروش دیجیتال بازیهای داخلی به شکل مناسب ، بالا بردن اهمیت کیفیت در بین بازی های ایرانی (با رتبه بندیشان) و ...

البته نکته ای در کارنامه ایشان دیده میشه که جای تامل دارد. اینکه ایشون با شرکت در مراسم جشنواره بازیهای مستقل که توسط گروهی جوان برگزار شد ، گفتند که از این حرکت ها حمایت می کنند ، اما بعد ، بنیاد خودش یک جشنواره مستقل (البته  مستقل تهران) ایجاد کرد.

اما باید دید تا با گذر زمان ، چه اتفاقات خوشایندی برای صنعت نو پا و شایدم درحال پیشرفت ایران ، رخ خواهد داد.



سه شنبه 30 تیر 1394  ساعت 04:37 ق.ظ | | نوشته ‌شده به دست تارنمای گیمی | ( نظرات 0 )

سلام!

از این پس ، درباره فعالیت های سایت گیمی بیشتر در وبلاگ خواهیم گفت.



پنج شنبه 25 تیر 1394  ساعت 02:36 ب.ظ | | نوشته ‌شده به دست تارنمای گیمی | ( نظرات 1 )
تصاویر جدید بازی جنون سیاه منتشر شد
در اولین تصویر، تحلیل گیمی را می بینید که با توجه به اطلاعات بازی به نمایش در آمده است؛ من جمله 4 قابلیت کلیدی بازی که می توانید در صفحه بازی در گیمی اطلاعات کامل تر آن را مشاهده کنید.
 
 

 02144643210539997473.jpg 02948648568374541311.jpg 68920047459088702745.jpg

 65835186453430660803.jpg 69831361647919597456.jpg 75248904966481666698.jpg

5 تصویر دیگر را میتوانید در تارنمای گیمی ببینید


 صفحه بازی جنون سیاه در گیمی 

بازی ایرانی جنون سیاه

 



یک شنبه 21 تیر 1394  ساعت 02:07 ب.ظ | | نوشته ‌شده به دست تارنمای گیمی | ( نظرات 8 )

تریلر جدید بازی ایرانی سال های سیاه منتشر شد

در این تریلر که حدود 5 دقیقه است! از بخش گیم پلی بازی گرفته تا میان پرده های بازی وجود دارد.

بطوریکه علاوه بر کاراکترهای موجود در بازی می توان تعامل کارآگاه با محیط بازی را در بازی مشاهده کرد.

 

حجم ~ 116.15 مگابایت | دانلود کنید

 با حجم کمتر حدود 28 مگابایت | دانلود کنید

 


صفحه بازی در تارنمای گیمی



یک شنبه 14 تیر 1394  ساعت 03:31 ب.ظ | | نوشته ‌شده به دست تارنمای گیمی | ( نظرات 0 )
در گفتگو با مهر عنوان شد؛

حال بازی‌های رایانه‌ای وخیم است/ «سرعت‌شکنان» پاییز می‌رسند

شناسهٔ خبر: 2851074 -
یک طراح و تولید کننده بازی های رایانه ای گفت: دومین قسمت از بازی «شتاب در شهر» با عنوان«سرعت‌شکنان» که قرار بود تابستان منتشر شود، مهرماه از گرد راه می‌رسد تا آن وقت شاید وضع بازار هم بهتر شود.

حسین احمدی، مدیرعامل شرکت آروین تک، در گفتگو با خبرنگار مهر، به مراحل تولید بازی رایانه‌ای «شتاب در شهر۲» اشاره کرد و گفت: این بازی با نام «سرعت شکنان» مراحل تولید را سپری می‌کند. تاکنون ۸۵ درصد کار انجم شده و بخش اندکی از تولید باقی مانده است.

او در پاسخ به این‌که قرار بود بازی «سرعت‌شکنان» اردیبهشت ماه تولید و همزمان با تابستان منتشر شود، گفت: واقعیت این‌که وضع نشر و بازار بازی‌های رایانه‌ای بسیار وخیم است. به همین خاطر ما تا پاییز صبر می‌کنیم تا هم کیفیت تولید خود را بالا ببریم هم امیدوار باشیم که شرایط بازار بهتر شود.

احمدی به تفاوت‌های بازی شتاب در شهر با سرعت شکنان پرداخت و افزود: در بازی «شتاب در شهر۲» یا «سرعت شکنان» المان پلیس به بازی اضافه شده و داستان بازی غنی و شخصیت پردازی شده است.

این طراح و تولید کننده بازی های رایانه ای ادامه داد: بازی شتاب در شهر ۲ بر خلاف شتاب در شهر، داستان محور است و کاربر از ابتدای بازی، یک داستان را پیگیری می‌کند. همچنین بازیکن می تواند هر مسیری را برای ادامه انتخاب کند و ملزم به ادامه سیر خطی داستان نیست اما در پشت صحنه بازی یک داستان و روایت ماجراجویانه وجود دارد.

تولیدکننده بازی رایانه‌ای شتاب در شهر به شخصیت‌های طراحی شده در بازی اشاره کرد و توضیح داد: امیر شخصیت اصلی داستان بوده و سعید دوست امیر است و سرهنگ نیز از دیگر کاراکتر های طراحی شده در این بازی است.

 احمدی به تعقیب و گریز که در بازی وجود دارد اشاره کرد و افزود: در این بازی پلیس‌هایی وجود دارند که اگر بازیکن سرعت بیش از حد مجاز داشته باشد با او برخورد می کنند.

وی به با بیان اینکه در «شتاب در شهر ۲» کاربر درقالب شخصیت داستان بازی را  ادامه می دهد، گفت: فضای طراحی شده در بازی،  شهر تهران است و حدود ۳۵ ماشین ایرانی و خارجی در بازی وجود دارد.

تولیدکننده بازی رایانه‌ای شتاب در شهر به ویژگی های بازی اشاره کرد و توضیح داد: این بازی با هیچ بازی خارجی قابل قیاس نیست به دلیل اینکه سبک بازی یونیک و منحصر به فردی  است.

وی افزود: در این بازی سعی شده از نظر گرافیک و گیم پلی و فناوری ساخت بازی را در حدی پیش ببریم که  بازی شایسته عرضه بین المللی باشد.

بازی رایانه‌ای شتاب در شهر ۲(سرعت شکنان) به نویسندگی علی صادقی و مدیر طرح حسین احمدی با سبک ورزشی و مسابقات، پیشتر از شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای مجوز تولید دریافت کرد.

 



پنج شنبه 11 تیر 1394  ساعت 06:24 ب.ظ | | نوشته ‌شده به دست تارنمای گیمی | ( نظرات 3 )

نگاهی به وضعیت نشر در داخل

مدت هاست که متوجه شدیم بعضی از ناشران دیگر نسبت به فروش بازی های ایرانی رغبتی نشان نمی دهند.

علت آن می تواند موارد زیر باشد:

اولا اینکه ناشران ، با فروش بازی های خارجی سودی بدست می آورند که با فروش بازی های ایرانی بدست نمی آورند.

 

دوم اینکه یک ناشر اگر 120 میلیون تومان برای نشر بازی داخلی خرج بکند ، و آن بازی 4000 تومان باشد و 1000 تومان سود واسطش باشد و 700 تومان از آن سازنده بازی ، پس مبلغی که دست ناشر می رسد حدودا 2300 تومان است . با تقسیم 120 میلیون تومان بر 2300 تومان به تیراژ بیش از 52000 نسخه میرسیم که عملا با توجه به

عدم آشنایی بازیکنان با بعضی از بازی های ایرانی ، عدد دست نیافتنی ای برای تیراز آن هاست.حالا تصور کنید... آن بازی خارجی با سود زیادی که برای ناشر دارد ، با تیراژ 120 هزار تایی هم بفروش برسد . پس چه رغبتی برای ناشر می ماند؟

 

سوم اینکه بعضی از بازیکننده ها حتی نام بهترین بازی های ایرانی را هم نشنیده اند.

 

چهارم نحوه خرید و دریافت بازی ها است. درمورد فروشندگان ، این نکته را باید توجه کرد که آن ها گاها بازی ها را بصورت فله ای سفارش می دهند که عملا بازی های ایرانی در بین آن ها جایگاهی ندارند.

منظور از سفارش فله ای ، این است که  بازی ها را تکی سفارش نمی دهند.

پس در نهایت یک بازی ایرانی تازه ساخته شده ، در خان دیگری به نام انتشار می ماند.



پنج شنبه 11 تیر 1394  ساعت 06:07 ب.ظ | | نوشته ‌شده به دست تارنمای گیمی | ( نظرات 0 )

گیمی :

سلام...

میخواستم درمورد بازی تهمورس بپرسم که بلاخره به کجاها رسید و اطلاعاتی درموردش هست؟

 

گروه رسانه خورشید یخ زده :

سلام.

ساخت بازی بخاطر سنگین بودن کند تر از انتظار تیم پیش میره . حدود 30 درصد بازی پیش رفته. حدود یکسال و نیم  دیگه کار داره .

ولی از سمت دیگه گرافیک فوق العاده ای پیدا کرده . کانسپت ها حرفه ای تر شدند.بزودی تریلر گیم پلی و شاید قابل بازی از تهمورس رو بیرون میدیم.


 

البته الان بازی عقابهای البرز رو تمام کردیم که تریلر بازی رو براتون گذاشتم

اینجا

 
این بازی هم ساختش تمام شده قبل از تهمورس استارت خورده بود.
الان هم در حال مذاکره برای فروش هستیم.
 
سبک بازی شبیه سازی جت های جنگنده هست . تمام جنگنده هایی که در جنگ ایران و عراق بودند رو قرار دادیم.



 

 
عناوین آخرین مطالب